Pingen via wifi maar waar kan Ik die BIS vinden help mij alsjeblieft

Ja waar kan ik BIS vinden help me please

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe bedoel je dat? Heb je nog geen BIS abonnement? Of lukt het niet om met internet te verbinden?

Antwoorden (1)

Met alleen Wifi kan je niet pingen.
Als je een internetabonnement hebt moet je je blackberry laten registeren.
Installatie»e-mail registeren
Dan krijg je een berichtje handheld geinstalleerd.
En dan kan je ook zonder je netwerk aan ( dus alleen wifi ) internetten.

Die registratieprocess kan je helaas niet met wi-fi doen dus is het pingen met 'alleen' wifi onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan toch ook alleen via wifi had ik gister gelezen maar als ik een email wil registreren dan gaat dat niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om te pingen moet je je blackberry registeren bij de server en dat doe je simpel weg door je email te registeren.
Maar omdat je je e-mail niet kan registeren via alleen wifi kan je ook niet pingen.
Tenzij je je email installeert en dan provider uitzet en verder gaat op wifi dat kan wel. Whatsapp en sommige apps werken wel op alleen wifi