Waar kan ik lege printbare stickers kopen voor een iPhone 4?

Ik ben op zoek naar lege stickers waar ik op kan printen met mijn huis, tuin en keuken printer. Netzoals je adres stickers hebt voor je je printer, maar dan het formaat van de achterkant van een iPhone 4. Het mag wel in een grootverpakking zitten, aangezien ik er flink wat nodig heb.

Stickervellen op maat knippen gaat hem niet worden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De achterkant is ongeveer 6.5 x 12 cm. Dus 65 x 120 mm.
Groter dan 52 x 100 mm kan ik ze niet vinden.
Te koop bij onder andere Viking Direct.

Je kunt ze ook op maat laten maken bij onder andere de etikettenkoning.nl - maar dat zal wel kostbaar zijn. Misschien vind je dat niet erg, dus ik heb het linkje toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Grotere vellen kopen wordt dus knippen en dat gaat hem niet worden. Zelf stickerformaten laten maken is heel duur. Er moet dan een speciale stans worden gemaakt van metaal, en dat is niet rendabel als je er 100-500 koopt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
P.S.
Heb er al een gevonden http://www.drsticker.nl/stickers-ontwerpen/fullcolour.html
100 stickers op maat gesneden met ronde hoeken met-of -zonder druk €60,-