Kan ik met 1 Galaxys2 GSM ook 1 telefoon gesprek opnemen?

Ik wil een telefoon gesprek opnemen tijdens een gesprek,kan dit met Samsung Galaxy S2 en hoe moet ik dit dan instellen?Natuurlijk beide sprekers opnemen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt hier apps voor gebruiken, een van deze twee bijvoorbeeld:
-Ultimate Voice Recorder, dit is een betaalde app maar werkt wel heel goed, heb hem zelf ooit bij een vriend gezien.
of -Phone recorder, dit is voor zover ik weet een gratis variant, ik heb er zelf geen ervaring mee maar hoor van verschillende mensen dat deze best goed werkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uitgeprobeerd en werkt,maar de stem van de andere kant is te zacht.

Andere antwoorden (1)

ja dat kan, je kan tijdens het gesprek de spraakrecorder app aanzetten. het gesprek krijgt een nummer te beginnen bij 001 dit kan je later aanpassen door het zelf een ander nummer of naam te geven.