manieren om een mobiele telefoon van stroom te voorzien?

bus reis van 6 uur accu van mobiel gaat maar 3 uur mee,
Iemand een idee hoe ik er 3 uur of meer bij ga krijgen,
Dus niet via instellingen zeg maar via een accu of zo,
het liefst niet te duur,

Toegevoegd na 1 uur:
mobiel is htc one x

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
11 jaar geleden
wat voor telefoon is dat? of wat doe je er mee?
Ik heb een Samsung telefoon waarvan de accu een week meegaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wrsl. een I-phone of zoiets.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
htc one x gaat net 3 uur mee met een leuk spelletje of filmpje
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is niet alleen voor in de bus filmen en foto;s vraagt ook veel voor dat ding,

Het beste antwoord

Er zijn externe batterijpacks met USB-aansluiting verkrijgbaar speciaal om mobieltjes op te laden.
Ook zijn er oplaadbare versies te koop, sommige met zonnecellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke en hoe weet ik of die externe accu dan genoeg stroom levert voor 3 uur?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De externe batterij is meestal veel groter dan de dunne batterij die men in een mobieltje moet passen.
Bij accu's wordt meestal het aantal mAh aangegeven. Als de externe batterij groter of gelijk is aan de GSM-accu dan heb je dus zeker de dubbele stroomvoorraad.
Een mobieltje heeft meestal een capaciteit van 1100 - 1500 mAh, dan weet je waar je bij de externe accu naar moet zoeken.

Andere antwoorden (4)

C1000 verkoopt externe laders. Deze moet je thuis opladen en kun je aan je telefoon koppelen als deze bijna leeg is
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
extra accu, mits mogelijk met je telefoon

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat wil je doen met je telefoon, spelletjes? In dat geval alle andere zaken uitzetten, zoals: Wifi, Bluetooth, 3G data, GPS dat zal de levensduur verlengen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De accu HTC One X kan je niet vervangen. Er is een update voor de HTC One X om de accuduur te verlengen, dus je moet een update doen.

Heb je de update al gedaan, dan zou ik als ik jou was terug naar de winkel gaan en/of contact opnemen met HTC.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb ik al gelijk gedaan, 3 uur is best lang voor de htc one x,
Daarvoor was het nog korter,
Een solar batterijlader lijkt in uw geval de beste oplossing.
In bijlage een paar voorbeelden, let vooral op de spanning.
Kostprijs € 20 a € 40.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je weet toch wel dat die dingen van 30 euro heel weinig stroom leveren,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet ik maar u batterij zal het veel langer uitzweten en het mag allemaal geen geld kosten.