ik heb een telefoon gister gekockt bij de aldi kan ik die nog ruilen? en krijg ik mijn geld terug?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En anders zeg je gewoon dat het van Goedevraag.nl wel mag.
:p

Het beste antwoord

Met kassabon neemt de Aldi de telefoon terug. Je kunt ruilen, je kunt je geld terug krijgen. Zelfs als de telefoon al gebruikt is (weet ik uit eigen ervaring)

Toegevoegd na 36 seconden:
Je moet wel de verpakking en alle onderdelen nog hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Met uw kasticket en in de originele verpakking krijgt u ongetwijfeld uw geld terug.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan het ook als ik hem er even heb uitgehaald>? en als ik alles nog heb en in het plastic weer gedaan kan ik he m dan nog ruilen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
No problem, ze zijn daar zeer flexibel mee.
Ruilen is geen recht. Het is een gunst van de verkoper. Dat betekent dat een verkoper niet verplicht is om een product terug te nemen als u het toch niet wilt hebben.

Aldi heeft klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan, dus de kans is graat dat ze het terugnemen. Maar ze zijn het niet verplicht.

Toegevoegd na 28 seconden:
graat=groot
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ ;)