Ja maar als je gaat updaten dan gaat de jailbreak wel weg
Dus ik zou niet gaan update
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee je kan hem niet gejailbreakt updaten maar je kan hem wel weet jailbreaken met redsn0w, voor de iPhone 4s lukt het nog niet daar is nog niks voor uitgevonden
12 jaar geleden
Nee, niet gejailbreakt in ieder geval. Je zal je iPod Touch opnieuw moeten jailbreaken, aangezien er nog geen jailbreak uit is voor iOS 5.1 zal dat niet gaan lukken. En raad ik je dus niet aan om een update uit te voeren.