Hoeveel is een iPod 2g 8gb nog waard ?

Ik heb een iPod 2g 8g maar ik vroeg me af hoeveel hij nog waard is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is een lastige vraag. Apple producten zijn trendy, hetgeen wil zeggen dat je voor je het weet weer een nieuw model ziet. Zo snel een nieuw model wordt uitgebracht kelderen de nieuw prijzen van de vorige versies. Belangrijk is naast model ook het jaar van aanschaf. Hoe lang geleden was het eerste gebruik? Hoe intensief heb je hem gebruikt en wat is de staat van het object er uit?
Persoonlijk denk ik bij ipods ouder dan 3 jaar: Wat de gek er voor geeft. De omvang van het geheugen is niet meer zo van belang want de accu wordt nu waarschijnlijk de eerste probleemfactor. En die is bij 4, 8 en 16 Gb. identiek. Dit is waarschijnlijk niet het antwoord wat je graag zou willen horen, maar naar mijn idee is het wel erg realistisch.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een goed gebruikte niet meee dan 50 euries.