hoe kan ik mijn internetverbinding via mobiel netwerk uit zetten op mijn BB bold?

ik heb een BB bold maar geen internet abonnement. ik doe al langer internetten via wifi, maar nu moet ik ineens betalen. hoe kan dat? roamen staat uit, en ik heb niets veranderd voor zover ik weet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb dit probleem ook gehad met een Blackberry, en ben hierdoor €22 euro verloren. Het probleem is, dat het internet op een Blackberry niet uit te zetten is (daarom ben ik overgestapt op een Android-toestel). Ik heb hierover gesproken met mijn provider. Zij hebben mijn 3G internet geblokkeerd, zodat ik niet voor onverwachte kosten meer kwam te staan. Ik kon daarna gewoon internetten via Wi-Fi, en had geen extra kosten meer.