Ik heb een Iphone 4 gekocht en die werkt niet met sim, wie weet raad?

Ik krijg steeds de melding dat de simkaart niet geldig is of "geen service". er zat een AT&T kaartje in toen ik hem kocht. er werd mij verteld dat het om een nederlandse iphone ging, ik ben een leek. Wie weet raad. Ik heb div kaarten geprobeerd, vodafone, t mobile, allen prepaid kaarten. Als ik die at&t kaart erin doe dan maakt hij wel verbinding met itunes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je hebt geen Nederlandse, maar een Amerikaanse iPhone. Daar zit een simlock op, waardoor Nederlandse simkaarten niet werken. Sinds kort is het wel mogelijk om je iPhone officieel te laten unlocken. Je moet dan wel met AT&T bellen in de VS. Zie onderstaande link. Er zijn ook genoeg "mannetjes" die je iPhone onofficieel kunnen unlocken.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je, ik ga het proberen. Ik ben er dus mooi ingetrapt. Ik vond het ook al zo raar, ik ruilde met iets heel goedkoops, het kwam neer op ongeveer 100 euro voor de telefoon. Hij liet me zien dat het gewoon werkte. Hij had nog een iphone en had deze gekregen bij het nieuwe t-mobile ab. Deze was overbodig. Ja sorry, ben blond heh...