waar blijven mijn gelezen email berichten op mn Galaxy S2?

Als ik mijn email open en de berichten lees, zijn ze bij de tweede keer email openen verdwenen. Waar zijn ze heen? Niet in de prullenbak, maar waar wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Het ligt er -denk ik- een beetje aan welke e-mail je gebruikt. Maar ik heb op de GS2 soms hetzelfde met Gmail. Niet altijd, maar soms lijkt er ineens een aantal (gelezen) berichten te zijn verdwenen, ook na het vernieuwen van de pagina. Wanneer ik op mijn computer inlog echter, blijkt dat ze er gewoon nog staan. Ik vermoed dat dit een 'bug' is in Android.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier zie ik ook niet altijd de gelezen emails.
Ook de ongelezen emails verdwijnen.
Meestal is dit omdat deze mails wat ouder zijn en niet worden weergeven.
Enkel de nieuwere mails worden weergeven.

Maar de mails zijn er nog wel hoor, alleen kun je ze niet terug vinden via de email optie, maar moet je op de site van hotmail gaan (of wat je dan ook gebruikt).
Zelf heb ik het altijd erg vervelend gevonden dat je via de email app die er standaard op zit niet al je mail kan zien.
Ik hoopte dat het op android 4.03 Ice Scream Sandwich beter zou worden, maar blijkbaar heeft samsung bewust gekozenbok enkel de meest recente mails te tonen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Ik heb nog eens gekeken of het niet anders kan. Ben er nog niet helemaal uit maar het ligt er - zo te zien - ook aan hoe je de synchronisatie hebt ingesteld. Bij mij stond die op 30 dagen en die heb ik op 1 dag gezet. Tot mijn (aangename) verbazing blijven nu de gelezen e-mails ook staan in het overzicht. Dus mogelijk ligt het toch niet aan Samsung of Android (ik heb ook ICS), maar aan je instellingen - en die bepaal je zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien puur toeval?
Ik zal het ook eens proberen, en ik laat weten of bij mij de mails ook zullen blijven staan.