Vodafone-simkaart werkt niet in HTC Legend, iemand een oplossing? (Zie beschrijving)

Ik had een Hi-abonnement, ik heb dit verlengd en heb mijn oude telefoon (HTC Legend) aan mijn zusje gedaan. Zij heeft Vodafone, zij kan geen sms-versturen, wel ontvangen en gebeld worden (zelf bellen weet ik niet, want ze heeft geen beltegoed). Waar kan dit aan liggen? Simlock van de telefoon of de instellingen van de telefoon.

Ik kan met mijn SIM-kaart wel smsen en bellen.

Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Lijkt me typisch een geval van simlock. Dus snel door Hi laten unlocken. Als dat nog niet mag, dan kan je zus misschien switchen van Vodafone naar Hi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij gsm plaza kun je voor 5€ je tel laten unlocken, anders bij andere telefoon winkels maar geen provider winkels zoals vodafone, Hi telfort, enz.