Welke smartphone kan tegen vallen?

(Wel een beetje een moderne.)

Toegevoegd na 3 uur:
Voor diegenen die woorden te vaak los van elkaar schrijven: niet tegenvallen, maar tegen vallen!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Over multiinterpretabiliteit gesproken..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is niet multiinterpretabel. Tegenvallen is aan elkaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het merendeel van de mensen schrijft te pas en te onpas woorden aan elkaar, of niet.. Je kunt er niet vanuit gaan dat mensen precies schrijven wat ze bedoelen. Overigens hoeft tegenvallen niet per se aan elkaar geschreven te worden, al is het wel wenselijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan het woord 'tegenvallen' had ik niet eens gedacht :).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En je kunt er ook niet van uitgaan dat mensen lezen wat er staat, blijkbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een telefoon van het merk ''sonim'' deze zijn onbreekbaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heeft niets met woorden aan elkaar schrijven te maken, maar eerder met wat je als eerste leest zonder er verder bij na te denken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een smartphone die je op deze wijze moet opladen valt mij vies tegen ;-(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
https://xyofeinstein.wordpress.com/2011/10/17/grappige-video-circusinsecten-laden-een-smartphone-op/

Antwoorden (9)

De blackberry. Ik weet niet of deze onder smartphones valt, maar de blackberry is meer voor zakelijk gebruik. Ik heb hem voor mijn werk, maar je kan er echt niets meer mee dan bellen en je mail lezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Samsung Galaxy Xcover is een stevige die tegen een stootje kan.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook nog waterdicht trouwens.
De HTC Wildfire
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jammer genoeg kan ik er geen foto's mee maken, anders had ik het beeldscherm laten zien. HELEMAAL gebarsten omdat ie uit m'n broek viel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HTC heeft tegenwoordig toch ook gorilla glass?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Marvin1337 Dan moet je gewoon een hoesje gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo'n standaard dun leren hoesje zal ook niet veel helpen lijkt mij? En om nu met een dik hoesje in je broekzak te gaan lopen... '...or are you just happy to see mee?'
De Nokia Lumia 800 die heeft "Gorilla Glass" dat nagenoeg onbreekbaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alle smartphones!

Dan denk je: huh?

Maar als je in een mobiele winkel een beschermhoesje en/of screenprotector koopt kan elke smartphone tegen (de meeste) vallen. Zelf heb ik de Samsung Galaxy Gio. Een zeer sterke mobiel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee hoor, ik had een LG nog wat van vóór de Cookie, zo eentje met een stokje, maar die liet ik uit mijn handen vallen één keer, ... ik kon meteen weer een nieuwe kopen.
bamibal
12 jaar geleden
huh?
Een iPhone! Er zijn heel veel degelijke hoesjes voor. Ikzelf heb een iPod Touch (is ong. hetzelfde) met een goed hoesje. Ik heb hem al meerdere keren laten vallen, en hij werkt nog altijd perfect!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt, welke een val kan doorstaan, of een klap kan verdragen.

Ik ga voor de kleinere smartphones zoals oa de Galaxy fit of Y of de Gio

Waarom?
Kleinere vensteroppervlakte.
Dus kans is kleiner dat het scherm iets raakt.

Maar uiteindelijk maakt het weinig tot niets uit.
Het ligt er net aan waar hij geraakt wordt.
Het scherm is natuurlijk het meest kwetsbare.

Denk dat het met de huidige toestellen en de extra voorzieningen zoals covers/hoesjes/folie etc. wel mee-valt.

Ik heb een gio s5660 van samsung.
Is al in de vijver gevallen, van een steiger gedonderd ( 2 hoog ) in de regen blijven liggen, in de modder etc etc.

Ondanks alles functioneert deze nog prima.

Heb er dan wel siliconen hoesje er omheen en antikrasfolie geplaatst.

Als een dergelijk toestel het bij mij een jaar uithoud dan moeten ze wel van hele goede huize zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoor van iedereen dat blackberry's vaak kapot gaan. Het is ook wel zo, maar: de mijne is al 3 keer van de trap gevallen, en zo'n 100 keer gewoon op de grond.
De meeste mensen die zeggen dat het de slechtste smartphone is hebben er zelf nooit een gehad. Dat is mijn ervaring.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik citeer mijn antwoord op uw andere vraag hieromtrent:

Indien je per se een robuuste smartphone wilt met volledig touchscreen raad ik je aan naar een exemplaar uit te kijken met Gorilla glass. Dit is een nieuw soort materiaal waarvan het scherm van de smartphone wordt gemaakt, en is veel steviger dan andere scherm-materialen. Het zal dus niet breken als het eens valt (natuurlijk niet de bedoeling dat je ermee gooit…), en zal ook veel minder snel krassen vertonen.
Toestellen met Gorilla glass zijn te vinden op volgende website: http://www.corninggorillaglass.com/#products-with-gorilla

Toegevoegd na 1 minuut:
En inderdaad, investeren in een hoesje kan zeker ook geen kwaad!