Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een goede telefoon voor muziekweergave?

Ik heb nu de LG-205 met Dolby Surround maar de kwaliteit van het geluid is nogal blikkerig.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
800
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat woordje "vrijwel" geeft hoop.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ikzelf heb de blackberry, super geluid!
De beste is toch wel de Apple Iphone, omdat dat eigenlijk een ipod is waarmee je kunt bellen enz.

Vaak is het wel zo naarmate je de telefoon gebruikt, de luidsprekers iets doffer gaan klinken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap wel wat je bedoelt met je vergelijking dat je met een iphone kunt bellen en dat het ook een soort ipod is.
Maar wat bedoel je met het doffer klinken van de luidsprekers als je ermee gaat bellen?
Trouwens, het geluid van een Blackberry vind ik niet echt super, eerder mwah

Andere antwoorden (1)

Htc sensation xe of htc sensation xl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben gek op smartphones en probeer er regelmatig ook nieuwe uit.
ook deze 2. En als je een muziekliefhebber bent zijn deze echt aan te raden omdat het geluid gewoon beter is dan de gemiddelde Android telefoon. Ik heb zelf een optimus 2x speed die het ook goed met geluid doet zeker met Surround sound. Dus is het wel aan te raden een telefoon te nemen die dit ondersteund. En je kunt natuurlijk bij andere Android telefoon gewoon hele goede oortjes kopen(of koptelefoon).

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding