Wat is de accuduur van de Android 4.0 Tablet PC van de kruidvat?

Aangezien er geen merknaam te vinden is is het voor mij lastig zoeken. Weet iemand hier meer van?

https://online.kruidvat.nl/product/68690/Android40TabletPC7inch.html

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal wel niets voorstellen, een merkloze tablet van 90 euro. Nu stellen tablets zelf al vrij weinig voor (ze voegen weinig toe aan een smartphone aan de ene kant of een computer/laptop aan de andere kant), maar deze lijkt me echt niets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier spreken ze er toch anders over;
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1449465/23 Het schijnt een goede tablet te zijn voor de prijs (uiteraard is hij niet te vergelijken met de nieuwste ipad o.i.d.). Echter geven ze daar een ander model (MOMO 9 ofzoiets?) wat een accuduur heeft van 5 uur. Dat maakt het iig voor mij interessant. Overigens is het een redelijk goede aanbieding. De vorige keer liep de levertijd binnen een aantal dagen op van 24 uur naar 4 weken !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overigens zijn (betere) alternatieven geen overbodige luxe om te horen.
peterjbruins
12 jaar geleden
de goedkoopste écht goeie tablet is dan wel een asus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedereen heeft het over geen goede of een slechte tablet. Wat maakt het verschil tussen goed of slecht? Geef dan eens een reden waarom deze slecht zou zijn? Alleen maar zeggen dat je voor 90 euro niks goeds kan krijgen is bull natuurlijk. Ik zie ICS. Ik zie capacitief. Ik zie een frontcam. Ik zie 4Gb intern. Ik zie 1,2Ghz. Dat op zich zijn al behoorlijke specs. Als ik een tablet zocht zou ik deze zeker meenemen in mijn overwegingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb hem inmiddels binnen en kwam na wat eigen zoekwerk op zo'n 4 uur accuduur (5 zijn de specs, maar je weet hoe dat gaat). Ben iig tevreden, je kunt geen perfecte tablet verwachten voor 90 euro, maar de dingen lopen als een trein en dat wil ook wel iets zeggen (de "grote" versie was hier al uitverkocht, de kleine nam ik de laatste van mee. Actie ging gister in).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zag inderdaad de 10 inch op de site staan. In combinatie met het kunstleren hoesje met keyboard lijkt het me dat je voor een 150 euro een mooi systeempje hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb keyboard weggelaten. Weet niet of dat echt iets heel nuttig is voor mij. Hoesje is wel onderweg:P (7 inch voor mij btw)

Het beste antwoord

Bij normaal gebruik om en nabij de eerder genoemde 4 uur.

Maar eigenlijk is wat je ermee doet bepalend voor je accuverbruik.

Speel je veel "zware spellen" of video dan zal het verbruik toenemen.
Gebruik je hem louter om af en toe even je mail te checken of even te internetten dan is het verbruik natuurlijk veel minder.

Ik doe rustig 3 a 4 dagen met een acculading.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

't Is een Cherry M-677, misschien dat dat helpt met het zoeken? Ik heb hem pas sinds vandaag, dus kan nog niet exact antwoorden :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lijkt me geen antwoord maar inderdaad nuttige informatie om verder te kunnen zoeken
Het is een cherry M-677
Kijk even op http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1449465/28

vanaf pag 29 wordt de tablet genoemd.
Maar ga uit van ong 4 uur.