Als je de LG optimus 2X speed update naar Android 2.3, heb je dan niet al de problemen die vaak op internet genoemd worden?

Ik ben van plan om dit toestel te kopen, met Android 2.3. Ik ben alleen benieuwd of de genoemde problemen er dan nog zijn, zoals rebooten enzo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is moeilijk te zeggen, je kunt een paar exact dezelfde toestellen naast elkaar leggen met exact dezelfde firmware en dan nog reageren ze verschillend.

Aan je vraag te merken heb je je al enigzins verdiept in de diverse problemen.
Dan weet je ook dat er inmiddels al customized roms beschikbaar zijn.

Als je geen problemen ondervindt en alles naar behoren werkt dan zou ik een eventuele onzekere update weglaten.

Doe je het wel, en nadien blijkt dat dit problemen geeft dan zet je er gewoon weer een andere firmware op je toestel.

Hier een site met diverse roms
http://alchemistar.blogspot.com/2011/05/lg-optimus-2x-custom-rom-list.html

Je kunt eventueel ook even rondneuzen bij XDA developers.
http://www.xda-developers.com/tag/lg-optimus-2x/