Hoe kan ik een foto van mijn pc op mijn android telefoon zetten, zodat ik deze met whatsapp kan versturen?

Als ik een foto maak met mn mobieltje komen deze standaard in het geheugen van mijn mobieltje zelf, dus niet op mijn geheugenkaart. Mijn geheugenkaart is helemaal blanco. Hoe krijg ik de foto van mijn pc in de galerij van mijn pc?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.4K

Antwoorden (1)

Om te beginnen moet je kijken of je de instellingen voor opslag kunt veranderen, zodat de foto's die je met je toestel maakt worden opgeslagen op je geheugenkaart. Gewoonlijk vind je dat bij de instellingen van je camera. Dan geeft je toestel -als het goed is- ook voortaan de foto's weer in de galerij.

Wanneer je dan vanaf je pc (met usb-kabeltje) foto's op je geheugenkaart zet, zijn die ook te zien in de galerij. Succes!