Hoe kan ik het makkelijkst muziek op mijn android telefoon zetten?

Hiervoor had ik een apple iphone, lekker makkelijk met itunes, maar itunes zet alleen muziek op apple producten. Ik heb een nu een android telefoon. bestaat er ook een programma zoals itunes voor deze telefoon? Of hoe kan ik dit anders oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kopiëren - plakken - klaar??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung galaxy note

Antwoorden (3)

Ik dacht dat de Samsung Galaxy Note het programma Kies mee leverde, hiermee kun je (media) bestanden over brengen naar zowel vanaf je pc naar je telefoon als andersom.

Op de volgende website kun je Kies 2.0 gratis downloaden:

http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP

Werkt dit niet? Sluit dan je telefoon gewoon aan net als bij Kies maar open het programma niet en ga vervolgens naar "Deze computer" zoek dan je telefoon op en dan kun je alsnog de bestanden kopiëren naar je telefoon vanaf je pc en uiteraard andersom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoals mijn voorganger zegt kun je kies gebruiken, maar alleen voor samsung. Zijn tweede optie is het beste, maar je hebt ook een aantal muziekapps zoals spotify of euhm.. Shazam zeker? Ook een goede app om te downloaden is 4shared music, is progamma dat muziek via 4shared download en op telefoon zet. Wat ook kan is Opera mobile downloaden(niet mini/next) en gewoon naar bestanden op google zoeken.
Deze manieren zijn vind ik beter dan een progamma gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Samsung Kies is omslachtig, je kan gewoon de muziek downloaden op je computer en dan met het usb-kabeltje de mp3's op je telefoon zetten