hoe calibreer je de toutch screen van nokia n97?

Mijn vriendin heeft een nokia n97 alleen de toutch screen werkt niet meer naar behoren. Als je bijvoorbeeld op een icoon klikt dan raak je de icoon die eronder staat aan. Ik denk dat dit met een simpele calibratie opgelost moet zijn. Maar ja. Hoe doe ik dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ga naar menu, knopje links onder, vervolgens instellingen en vervolgens naar telefoon en dan aanraakinvoer en daar kun je het instellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het gevonden alleen kan ik het scherm tijdens het calibreren helemaal niet aanraken. Wat doe ik hier fout? Ik zie een wit scherm met 4 target points
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vreemd, ik heb het net met die van mij geprobeerd (het moet blijkbaar met een pen) en daar werkt het wel.
Wat je nog zou kunnen proberen is terwijl het toestel gewoon aanstaat de batterij er uit halen, een minuut ofzo wachten en dan alles weer opstarten. Soms heb ik ook weleens problemen met de navigatie die het niet doet en dit 'resetten' werkt dan wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ter aanvulling, bij knippert eerst het targetpoint linksboven, vervolgens moet ik naar rechtsboven etc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb precies gedaan wat jij zei maar dat werkt niet :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan houdt mijn kennis ook op, op naar een nokia servicepunt dan