Waar kan ik een abbo kopen met; 500 mb/onbeperkt internet en met 50/100 min/sms? Ik wil maximaal 15 euro betalen voor m'n abbo

Veel jongens hebben een abbo van t-mobile maar ik kan hem niet vinden. De BlackBerry hoeft niet de nieuwste te zijn maar ook niet oud.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Het is erg lastig om een BlackBerry te kopen in combinatie met een abonnement met minstens 500MB en 50/100 min/sms voor slechts 15 euro per maand. Er zijn echter wel opties. Op de SuperDeal-pagina van inFOON staan een aantal BlackBerry-toestellen met onbeperkt internet vanaf 17.95 euro per maand. Zie deze pagina: http://www.infoon.nl/gsm-sale/?merk=BlackBerry

Het is iets boven je budget, maar het is volgens mij de geodkoopste optie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een onbeperkt data abb zul je niet meer vinden, bijna alle FUP abb zijn verdwenen, en een abb voor 15euro icm een Blackberry tel kun je vergeten. Als je ergens een Backberry op de kop kunt tikken kun je voor 15euro een leuk abb bij elkaar schakelen, bv een VF SimOnly scherp van 10euro (120 min bel/sms en 200MB data) en de Blackberry module is 7euro( onbeperkt pingen en mailverkeer), de module is bij 1 jarig abb volens mij de eerste 6mnd gratis,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simyo is eerste zes maanden 11 euro, daarna 13 euro. Bovendien is het maandelijks opzegbaar en veranderbaar. Simyo.nl

(ik heb niet begrepen wat kuur zij over een blackberry, maar je krijgt er geen gsm bij en voor bb interneren is er een ander tarief)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou dan voor de blackberry 9300 curve gaan, met bv een Hi abonnement. Die zijn nu heel goedkoop met veel internet en weinig belminuten.
zie hier: http://www.gsmprijzen.nl/blackberry/blackberry-9300-curve-3g/

je komt wel net iets boven je budget uit.