wat is het verschil tussen 1.2 GHz en 1.4GHz?

maakt het echt veel uit of juist heel weinig?

het gaat om de galaxy s2 en de galaxy s plus

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
ItisILeClerc
12 jaar geleden
0.2 GHz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je snapt dat ik het niet zo bedoel hoop ik

Het beste antwoord

Het verschil is de rekenkracht van de processor. Je kunt natuurlijk het beste voor 1.4GHz gaan, maar de meeste applicaties lopen ook soepel op 1.2GHz.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik weet niet precies of het verschil heel erg te merken is. Tussen 800MHz (Samsung Galaxy Ace) en 1.0GHz (HTC Desire) kan je het verschil lichtelijk merken in het spelen van spelletjes (games lopen soepeler en haperen minder), en in de menu's (scrollen gaat vloeiend zonder haperen).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het verder dezelfde processor is, zal het verschil heel klein zijn. Als het een nieuwere, krachtiger, processor is met meer buffergeheugen en uitgebreidere grafische functies zal het verschil groot zijn.
Als daarentegen de s plus ook een groter scherm (meer pixels) heeft, werkt dat natuurlijk weer tegen...