Is het mogelijk om je iPhone zo in te stellen dat het pas na 6 of 8 keer overgaat op de voicemail??

Als ik gebeld wordt gaat het na 4 keer ringen al over op de voicemail, kan je dit veranderen??
Ik heb een abonnement van Ben (weet niet of dat iets uitmaakt)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het aantal keer dat een telefoon overgaat voor hij op voicemail gaat is niet afhankelijk van je telefoon, maar van je provider. Dat is in het algemeen een vaste waarde en dus niet aan te passen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij alle providers kun je de voicemail instellen.
Maar als ze je echt willen bereiken, proberen ze het maar nog een keer. Ze kunnen ook mailen.
Meestal zijn het callcenters die je iets willen aansmeren.

Kijk eens op de site van je provider, en als het niet precies lukt, zeg deze dienst dan af.