Nee, de laatste iPod Touch 4 bevat geen siri en Apple heeft ook nog niet bekend gemaakt of er een iPod Touch komt met Siri.
12 jaar geleden
Waarschijnlijk niet, Siri is een redelijk zware applicatie. De iPod 4G kan dit niet verwerken in tegenstelling tot de iPhone 4S en 'the new iPad'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simpelweg nee. Anders zou niemand de iphone 4s meer kopen. Het kan wel met een jailbreak. Ipad3 heeft wel een soortgelijk iets. Dus misschien krijgt de ipod5 het ook wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Dit is niet beschikbaar en zal er hoogstwaarschijnlijk ook nooit komen.
Het is mogelijk om, door middel van een jailbreak, Siri via een zogeheten proxy server op je iPod Touch te installeren.