Weet er iemand hoe ik de iPad 3 Kan Kopen in amerika weliswaar van hieruit! :)

In Amerika staat de IPad 3 all in de winkelrekken daar heeft hij ook een mooi prijskaartje €380.00 voor een basis met wifi
Hier zal hij onwaarschijnlijk starten aan €500.00
Misschien kan iemand mij aan bepaalde info helpen hoe ik de iPad kan kopen van hieruit... Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn zoon en schoondochter komen me opzoeken hier in de VS in april. Als je tegen die tijd nog geen oplossing hebt gevonden kun je me altijd even een boodschap sturen, misschien kan ik je dan helpen er een hiervandaan te krijgen (nou, kopen natuurlijk ;D) Weet niet of dit antwoord is toegestaan trouwens maar als het verwijderd wordt dan is het duidelijk: niet dus.

Antwoorden (4)

Bestel hem vis een webwinkel en laat hem opsturen of vraag iemand er een te kopen en die mee te nemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via ebay kan ook maar dat kan je niet kontant betalen want dat komt vanuit een ander werelddeel (wel goedkoop)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt deze via ebay kopen. ik raad je aan om bij de aankoop te vermelden dat het bedrijf het als cadeau op stuurt.
houd er rekening mee dat er kosten bij kunnen komen als de douane je pakket onderschept. dan moet je alsnog belasting betalen.
wanneer het een cadeau is hoef je die belasting niet te betalen in veel gevallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er komt dan nog 19% btw overheen + douane kosten, iets van €17 ofzo geloof ik.
als ze hem verzenden met op het pakketje geschreven: description: electronics, value: $20, heb je kans dat ze et niet controleren. en dat ie der zo doorheen komt. Als ie toch wordt gecontroleerd moet je een bon inleveren van de aanschafprijs, en alsnog betalen.
Een boete krijg je niet. Tenminste heb ik nog nooit gehad, bestel regelmatig spul uit China

Toegevoegd na 1 minuut:
officieel mag je producten van buiten de eu tot een waarde van €20,- invoeren zonder hiervoor belasting of douane kosten voor te betalen. Of het moet een cadeau zijn idd.