Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen tegen kras op nieuwe blackberry?

Ik heb net een week de nieuwe BlackBerry torch 9860, ben er heel voorzichtig mee maar toch zit er een rare kras op m'n scherm. Het is zo een beetje moeilijk uit te leggen maar ik zal een poging wagen :
Er zit een wazige dunne verticale lijn in het midden.

Ik denk dat de kras niet op het scherm zit ( zeker weten doe ik niet) want wanneer ik het scherm uit doe en in het licht houdt, zie je de kras niet zitten. .
Het komt ook niet omdat er iets vasthangt in de telefoon zelf waardoor je de streep ziet. Want na uitzetten of de telefoon foto''s laten maken van zijn scherm is de streep ook niet op te zien..
Zit het krasje dan onder het bovenste scherm? Hoe kan dit dan.. En is er een manier om te zorgen dat deze kras weggaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
686

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als de kras niet op het scherm zit, maar 'in' het scherm heb je recht op garantie.
Naar de winkel er mee dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan valt het toch onder een 'ondeugdelijk product'? dan heb ik toch iets aan economie haha :P

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding