nadat ik op mijn bb een whatsapp update had gedownload is mijn appworld en whatsapp'verdwenen'via browser downloaden lukt niet, hoe krijg ik ze terug?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik zou je bb aansluiten op je pc en vervolgens je bb-programma op de pc starten. Die zou het moeten kunnen verhelpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vriend had Hetzelfde, uitgedaan en toen weer aan en toen was het weer terug!! Suc6