is het mogelijk om een iphone app op mijn samsung galaxy s2 te zetten?

Ik zou namelijk heel graag die goeievraag app op mijn samsung galaxy s2 willen zetten. en die is jammet genoeg niet op android. :(
is het mogelijk om een iphone app op de samsung galaxy s2 te draaien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, een iPhone draait op iOS en een Galaxy op Android. Dit zijn 2 verschillende besturingssystemen, je kunt niet een iPhone app downloaden op een Android systeem.

Toegevoegd na 33 seconden:
Je kunt wel via de internet browser gebruik maken van de mobiele site: http://m.goeievraag.nl
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die link heb ik gebruikt om de vraag te stellen maar vind een app makelijker maar dat is dan jammetlr

Andere antwoorden (1)

Nee, helaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wie geeft daar nou weer een - voor?
iphone apps kun je niet op android installeren, en andersom ook niet. Prima antwoord dus.