Mijn iPhone 4 touchscreen is stuk, wat kan ik doen?

Mijn iPhone 4 is stuk, ik liet hem vallen en heel het scherm ging stuk alsof je er met een geweer in zou schieten.
Ik vertrouw die site's niet die je aanbieden om je iPhone op te sturen en dan zou die gemaakt worden door hun enzo..
Nee, en zelf doen durf ik niet, stel je voor dat ik hem stuk maak..
Kan iemand me raad geven?
Ik vraag dit i.v.m het feit dat ik bij apple mijn iPhone zou moeten opsturen en 470-, betalen, en dan krijg je een nieuwe.
Bovendien werkt hij nog !
Alleen ben ik bang dat ik mijn vinger zou kunnen snijden/glas stukjes eruit zou pulken zonder het te willen.
Help !

Mvg,

-James

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zaventem , belgië , VB

Het beste antwoord

Helaas zijn er niet zoveel reparateurs in België.

Heb er toch een paar kunnen vinden.

Deze is 51minuten rijden van jou.
http://www.iphonedokter.eu

Indien je tijd zat hebt, en een stukje verder kan rijden. (1uur en 21min)
Kan ik je deze aanbevelen.
http://www.apple-service.be

Anders wordt het echt opsturen, deze kan ik je aanbevelen.

http://www.smartphonerepair.nl/

Dit bedrijf is 100% betrouwbaar, ik weet alleen niet of ze ook telefoons vanuit België repareren, maar dan zou je ze even moeten bellen.

Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ben bang dat je een nieuwe moet kopen:l
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je touchscreen het nog wel doet is alleen je glas kapot. Volgens mij kun je voor 70 euro die laten vervangen bij bijvoorbeeld de saturt mediamarkt of phonehouse. Dit is ook gebeurt met mijn zusjes ipod die deed het verder ook nog gewoon. Je moet zeker niet te lang doorgaan want dan heb je kans dat het glas ook je touchscreen kapotaakt en dan ben je nog verder van huis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga op internet naar i-repair. Zitten in Elst gld en maken je iPhone voor ong. € 200,00. Heb hetzelfde gehad en heb hem gebracht omdat ik in Elst woon en service en resultaat is fantastisch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar een lokale telefoon winkel soms maken ze je iphone terwijl je wacht.
Dit was ook een keer bij mij gebeurd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar een officiele apple reseller. Die hebben een super service en kunnen ook nog bekijken hoe oud het toestel is. (Niet dat garantie de valschade zal dekken.)een advies van hun kant is professioneel en objectief deskundig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja wat hier staat had ik ook gehoopt.
Ik ging naar de Easy-M in leuven, zeggen ze dat ze niets kunnen doen omdat hij bij fnac is gekocht,als ik em daar gekocht had zouden ze em opsturen voor 470 euro en dan zou je een nieuwe krijgen.. --__--
Je kan hem voor 107,50 euro laten repareren bij de Gsm reparatie centrum in spijkernisse Utrecht. Ik heb hem er ook laten repareren daar en ben zeer tevreden. Ze gebruiken originele Apple onderdelen. Kijk eens op hun site. Het is veel geld maar als je het niet diet heb je ook kans dat je Touch stuk gaat. Dus je moet hem zeker repareren.