Krijg je Automatisch als e je ipod moet wissen gekochte onderdelen op je ipod terug?

Ik had mijn ipods bibliotheek op een oude computer maar die ging kapot
Ik heb nu een nieuwe en heb itunes er weer op geinstalleerd en hing hem eraan hij zei dat ik als ik hem wel synchroniseren alles moet wissen wat er op staat maar ik heb aankopen gedaan IN de app krijg ik die dan ook weer terug/waar ik was bijv. Bij drakonvale heb ik geld gekocht krijg ik dat dan terug/ga ik verder waar ik was met dat bedrag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het gaat hier om een iPod Touch neem ik aan.

Als het goed is blijven alle aangekochte in-app zaken aanwezig op je iPod. Deze staan namelijk op je Apple-Account. Alle gekochte Apps staan overigens ook op dit account.

Muziek, Apps, Boeken, Films e.d. die je niet via je Apple-Account hebt gekocht maar gewoon via de PC er op hebt gezet, ben je kwijt.

Deze beveiliging heeft Apple ingebouwd om te voorkomen dat een iPod met veel muziek langs verschillende mensen kan gaan om de muziek er af te halen. Hij wordt gekoppeld aan jouw eigen PC/Mac, waardoor niemand anders er iets af kan halen (op de normale manier).