Komt minecraft pocket edition nog uit voor de samsung galaxy gio?

Komt minecraft nog uit voor de galaxy gio? (android)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

De Gio is inderdaad met 800Mhz en 256MB RAM underpowered voor spellen die zo zwaar gebruik maken van 3D als minecraft. Het spel staat weliswaar niet om de hoogwaardige graphics bekend, maar wel om de snelheid waarmee het speelt. Er zijn dus wel versies voor Android, maar die zullen nooit voor jouw toestel worden aangeraden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Minecraft voor Android-toestellen is al beschikbaar, maar werkt niet op de Samsung Galaxy Gio, omdat deze niet snel genoeg is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er bestaat al een minecraft pocket editiom voor zowel android als ios