Kan ik mijn abonnement behouden en een Iphone aanschaffen?

Ik heb nu een Samsung S8000 maar wil een iphone. Kan ik het abonnement gewoon houden met die iphone? Ik hen een KPN Flexibel 190 abonnement.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ja dat kan en dan een iPhone kopen zonder abonnement (losse toestel)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Zeker, houd er wel rekening mee dat de iphone met microsim werkt. Dit kun je beter bij je abonnements aanvraag melden. Het kan door de meeste providers geregeld worden, anders moet je zelf in je sim gaan knippen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Losse Iphone kopen en dan dat abbonement daar op plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik weet kan je gewoon gebruik maken van je abonnement met de iPhone als je die los aanschaft. Wat je echter beter kunt doen, is het aanschaffen van een ander abonnement met internet, waardoor je kunt internetten op je iPhone en je ook nog eens fikse korting krijgt op je toestel. Een iPhone zonder dat je kunt internetten is zonde. Kijk bijvoorbeeld hier eens voor een iPhone met abonnement: http://www.infoon.nl/smartphones/Apple/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan nu met mijn Samsung internetten. Dan kan toch ook met de iphone als ik dat abonnement houd?