er is bij de aldi een mobiel te koop de wolfgang messenger voor 50 euro, zit hier ook wifi op?

er staat wel bij internet/ msn facebook twitter maar geen wifi

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh oke hahah. doe ik het denk ik ook maar niet. leek ook te mooi op waar te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een smartphone moet echt minimaal 100 euro zyn vind ik(galaxy y)

Antwoorden (1)

Helaas zit er op de Messenger geen Wifi, De applicaties die gebruik maken van internet doen dit door middel van GPRS. De latere (android) modellen hebben wel Wifi en 3G
Bronnen: