Ik wil graag een Blackberry Bold maar ik weet niet welke? (zie extra uitleg)

Ik wil graag een Blackberry Bold maar ik weet niet welke want er zijn allemaal blackberry's met verschillende getallen. Welke Blackberry bevelen jullie aan en waarom.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

De bold 9700,9780 en 9900 zijn de bold's die ik ken.
De bold 9700 en 9780 zijn qua uiterlijk bijna exact hetzelfde.
Maar qua software is de 9780 beter, camera etc.

9900 heeft een touchscreen + qwerty toetsenbord.

Kijk wat jij beter vindt , en maak daar je keuze uit.
Ik zou geen 9700 halen omdat je voor iets meer de 9780 kan halen.
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet nog wel iemand die bb bold voor 125 euro verkoop kleur zwart een 9700
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een vriend van mij heeft blackberry bold 9700 aleen dat middelste ding tussen dat blackberry icoontje en dat pijltje (boven toetsenboord) ging snel kapot ik zelf zou voor blackberry 9900 kiezen