Omdat ik m'n ipod plotseling van de computer heb losgekoppeld kan ik geen muziek meer afspelen. Oplossing?

Als ik een liedje aantik, blijft hij daar 1 tel op hangen zonder geluid, springt dan naar het volgende liedje, en gaat terug naar m'n bibliotheek. Uitzetten en weer aanzetten helpt niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan niks toevoegen ivm iphone app maar films die het altijd deden geven nu aan "de filmstructuur word niet ondersteund"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@proxner helemaal gelijk, in de store zag ie er zo mooi uit maar wat een rotding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je 'plotseling' je iPod loskoppelt dan vraag je erom. Als je in een auto 'plotseling' de handrem indrukt, ga je ook niet de schuld aan de auto geven toch? Je probleemgeval is makkelijk op te lossen. Reset je iPod of koppel je iPod weer aan je pc en ontkoppel op de juiste manier of als laatste: Herstel je iPod en begin weer opnieuw :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*indrukt: trekt. Tegenwoordig is het meer een knopje geworden :p

Antwoorden (3)

Je kunt je iPod even restten door de knop bovenop en de 'home' knop tegelijk in te drukken even zo vast te houden tot het appeltje verschijnt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Restten = resetten! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft niet geholpen :'(
Weer terug aan je pc koppelen en weer rustig eruit halen werkt bij mij altijd .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voorlopig (1 week) geen pc met itunes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee het gaat gewoon puur om het in de computer te doen iTunes maakt helemaal niks uit.. Sluit je IPod aan speel een nummer af en dan er weer rustig uithalen en bij mij doet ie het dan altijd weer...
Heb ik ook wel eens gehad, bij mij hielp het door mijn iPod opnieuw te laten verbinden met iTunes en de muziek opnieuw op me iPod te laten verplaatsen.

Haal ook nooit zomaar je iPod los van iTunes zonder dat ie niet klaar is met synchroniseren.