Nee, als je je iPod niet wil jailbreaken, is het gratis downloaden van apps die geld kosten niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als iemand die je kent al een betaade app gekocht heeft en jij wilt hem ook, kan je inloggen met zijn naam en ww en dan de app op jou ipod/iphone downloaden en er niets voor betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Download de app via apptrackr.us. en zet het via itunes op je ipod