Hoe zorg je ervoor dat gedownloade podcasts/luisterboek in de juist volgorde op je iPod komen?

Ik heb een aantal gratis luisterboeken gedownload via iTunes.
De ene keer staan de hoofdstukken goed, maar meestal staan ze in omgekeerde volgorde, en soms zelfs door elkaar!

Is het mogelijk om de hoofdstukken te sorteren? Dat luistert iets makkelijker.

Ritsuka
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (1)

Maak een map met de naam van de schrijver. Open deze map met dubbelklik. Maak dan in deze map, van de schrijver, een map aan met de titel van het boek. Weer dubbelklik. Je krijgt dan weer een lege map te zien. Ga naar het gedownloade boek en markeer alleen de mp3 bestanden en sleep ze naar de lege map. Wel kijken of ze voor het slepen in de goede volgorde staan.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij een volgend boek van de zelfde schrijver, de map openen met dubbelklik. Dan een nieuwe maken voor het nieuwe boek. Ook weer dubbelklik en de mp3 bestanden verslepen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Maar waar staan de mp3 bestanden dan? Want het staat onder podcasts in iTunes. In welke map moet ik kijken?