kun je op een samsung wave wordfeud? want het staat niet in samsung apps of kun je het downloaden via internet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik betwijfel het omdat de Samsung Wave op het besturingssysteem Bada draait en bijvoorbeeld niet op Android.

Je zal dus ook geen Android Market vinden maar de Samsung App Store, deze bevat zo'n 200 aps, dus een kleine kans.

Ik zou er in ieder geval niet van uit gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dit kan op een samsung wave niet.
De telefoon kan maar 28 apps downloaden.
Wordfeud zit daar niet bij. Helaas