ik krijg aex-index op mobiel, hoe kan ik dit afmelden?

in het eerste bericht stond: de MMS met referentienummer 243130 wordt met dit bericht betaald; het kost 70 cent.
hierna kreeg ik berichten met plaatjes van bijvoorbeeld novum en een bericht waar verschillende koersen in stonden. hoe kan ik dit afmelden van volgens mij kost dit geld. als het nuttig is, ik zit bij KPN en ik heb prepaid.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb dit ook gehad, dat ik ongewild smsjes kreeg, mijn reeningen liepen heel erg hoo op :(.

Maar!@ De oplossing:

http://www.smsdienstenfilter.nl/

"Welkom
Op deze website kan je jouw mobiele telefoonnummer gratis blokkeren voor betaalde sms-diensten. Dat zijn diensten per sms van derden, bijvoorbeeld file informatie of ringtones. Maar ook het stemmen op jouw favoriet tijdens een tv-programma is een sms-dienst."