Ik krijg mijn iPod niet in DFU mode?

Ik weet wel hoe ik mijn iPod 4g in DFU mode krijg, maar het wil niet. Ik heb dan de USB in de computer en de andere kant in mijn iPod die dan uitstaat.
Ik doe dit:
3 seconden ontgrendelknop
zonder loslaten nu 10 seconden ontgrendel + home knop
ontgrendelknop loslaten en home knop 15 seconden
Ik krijg dan de melding dat mijn ipod niet aangesloten is.
En dit krijg ik ook:
3 sec ontgrendelknop
daarna dus 10 sec beide knoppen, maar na 7 seconden krijgt mijn laptop een geluidje zegmaar dat mijn usb is los gekoppeld, maar dat is niet zo
Ik heb 2 verschllende kabels gebrukt en heb ook op 2 verschllende laptops dit geprobeert
Weet iemand wat het probleem is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat robleem heb ik ook gehad.
Wat je wmoet doen.
Je zou eigenlijk op next moeten klikken alleen wat jij doet is voor next al 5 sec home + lock button en dan 10 sec home button en dan moet het lukken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat probleem ondervond mij ook, de oplossing bij mij was alleen herstellen in iTunes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
itunes moet uit staan.