Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe duur is een iphone 4 (s), 8 gb in polen??

zoals de titel al zegt..

8gb omdat ik dat meer als genoeg vind, en ben gewoon benieuwd hoe duur die dingen daar zijn..

als iemand een (nog?) goedkoper land weet om een iphone 4 (s), 8gb te kopen, hoor ik het graag

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgensmij zijn ze in polen geen cent goedkoper. Dus nog steeds 600 euro en je kan tot nu toe alleen volgensmij 16gb krijgen en dat adviseer ik je ook. Want alleen de software van de iphone neemt al ongeveer 0.5 a 1 gb in. En als je een beetje apps wil downloaden en muziek dan ben e met die 7 gb snel uitgedownload
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8gb versie is er wel hoor, dat is een ding wat ik zeker weet!
naja, miss als de 16gb niet veel duurder is als de 8gb, neem ik er miss een, maar mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar de 8gb versie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
om maar even bij de 1e beste gevonden site te houden:
http://www.phonehouse.nl/telefoon/apple/iphone48gb/ dus kijk er eens goed naar en je hebt er wel een gezien :p

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Net zo duur, het enige voordeeltje wat je zou kunnen hebben is de koers van de zlotych. Momenteel staat ie gunstig voor ons dus zal je misschien een paar euro, hooguit tientallen euros voordeel hebben. Mijns inziens is het het niet waard.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
apple heeft wereldwijd de zelfde prijzen dus even duur
succes

Toegevoegd na 1 minuut:
in amerika is ie €40 tot €60 goedkoper
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De goedkoopste plek op Apple-producten te kopen is Hong Kong. De iPhone 4s kost daar omgerekend 493 euro.

Toegevoegd na 43 seconden:
(als iemand een goedkopere plek weet, hoor ik het trouwens graag...:-)...)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding