Ik kan wel mijn inkomende mail bekijken maar niet mijn persoonlijke mappen die ik aangemaakt heb. Hoe kan ik dit actief maken op mijn iphone?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ga eens naar postbussen. Je zit waarschijnlijk altijd bij 'inkomende emails'.
Je komt bij postbussen door linksboven in de hoek op het 'knopje' te drukken.
Klik dan op je email, degene met het oranje gekleurde mapje onderaan.
Als het goed is staan hier al je mappen die je normaal gesproken ook hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je bijv bij hotmail zit kan je een app downloaden via www.hotmail.nl en dan instaleren dan werkt dat waarschijnlijk wel