Hoe kan ik de app (android) van Netlog downloaden (Zie omschrijving)?

In de androidmarket zegt me telefoon dat hij niet beschikbaar is in mijn land (Nederland) Hoe kan ik hem toch erop krijgen op een goeie manier? Of is dit gewoon onmogelijk?? Ik kan wel de webversie vinden, maar vindt dat maar niks...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat het aan je toestel ligt. Op de Samsung GS 2 is het geen probleem. Je zou kunnen proberen eerst je toestel de laatste update te geven, misschien dat jouw versie van Android niet geschikt is. (ik heb 2.3.5.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe moet dat dan, je telefoon updaten, heb samsung galaxy mini
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Via Samsung Kies. Als je dat nog niet hebt, moet je het kunnen downloaden. (Tenminste, ik denk dat voor de Mini hetzelfde is als voor de S2).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt, ik heb kies op mijn pc staan. Dus het is inderdaad het zelfde! Ik ga het eens proberen.