Is er een goeie tablet pc die goedkoper is dan 100 euro?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik wil er mee surfen krant lezen en de beurs volgen
10inch is wel geliefd kleiner kan ook 7 inch

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb deze:

http://tweakers.net/pricewatch/274224/archos-70b-ereader-+-portable-mediaplayer-%28grijs-7-inch%29.html#tab:info

Het is een Ereader, maar dan TFT scherm en wifi.

"Inleiding

De Archos 70b is een 7-inch touchscreen kleuren e-reader die draait op Android 2.1 Eclair. Het apparaat heeft 4GB intern geheugen, dat uitbreidbaar is met een SD-geheugenkaart, dus je kan er heel wat e-books op kwijt. Contact met internet maak je via WiFi en volgens Archos kan je er 600 uur achtereen e-books op lezen. De Archos 70b heeft een ingebouwde speaker en is ook geschikt om foto's en video's op te bekijken of om als mp3-speler te gebruiken.
Apparaat & afmetingen

De Archos 70b is een e-reader met een gewicht van 370 gram. De afmetingen van de ereader zijn 19,00 x 13,00 x 1,10 centimeter. De gebruikstijd van de hangt af van de mate van gebruik.
Scherm

Boeken lees je op het 7,0" TFT-scherm (480 x 800 pixels) van de Archos 70b. Dankzij het touchscreen is de ereader eenvoudig te bedienen. In totaal kan je 600 uur onafgebroken lezen met 1 volle accu.
Bestandsformaten

Deze eReader kan in ieder geval uit de voeten met 3 eBook- en document-formaten, te weten PDF, EPUB en FB2 eBooks. JPEG, BMP images bekijk je ook probleemloos op de Archos 70bMet de 70b luister je bovendien naar je favoriete muziek (MP3, FLAC, OGG en WAV).
Geheugen en connectivity

De Archos 70b heeft 4 GB intern geheugen (Flash). Er is in totaal 1 slot voor extern SD geheugen beschikbaar. Je kan data door middel van USB 2.0 overzetten van en naar je PC. Deze Archos heeft verder nog WiFi (voor draadloze communicatie met thuis- of bedrijfsnetwerken). "

E99,00 bij Computerland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...graag gedaan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kan je er ook mee surfen ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, zoals ik al zei, er zit wifi op. Ik gebruik vooral Opera Mini als browser. Wel valt de verbinding soms weg, je moet in de buurt zitten van je router..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar is nog wel meer keus, hoor: http://www.google.nl/search?q=goedkope+tablet&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a#q=goedkope+tablet&hl=nl&client=firefox-a&hs=ITj&rls=org.mozilla:nl:official&prmd=imvnsu&source=univ&tbm=shop&tbo=u&sa=X&ei=PLgpT-blA4LKhAeHhKD7Cg&ved=0CJQBEK0E&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=6c4d1eac09f56348&biw=1467&bih=687
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het belangrijkste is de processor van een tablet. zo te zien is dat wel een slome processor. een processor zegt veel over de snelheid van de tablet pc. DUs niet kopen maar sparen tot een goede tablet pc met een krachtig genoeg processor.

Andere antwoorden (2)

ik zou geen tablet pc kopen van 100 euro. slechte ervaringen. ik zou beter door sparen tot 200 euro.
daar kan je goeie budget tablet kopen. Als je toch met die 100 euro een tablet wil kopen, kijk op vergelijk.nl of beslist.nl en kieskeurig is ook wel goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat je aangeeft dat je er veel mee wilt lezen, kan je in plaats van een tablet een e-reader overwegen met eInk scherm. Een eInk scherm leest erg fijn (net als papier) en is rustiger aan de ogen, omdat het geen licht uit straalt.

Je hebt dan wel een beetje snelle (en dus relatief nieuwe) e-reader met WIFI nodig.

De nieuwste e-reader van Sony is een mogelijkheid (PRS-t1) of de nieuwste e-reader van Bookeen (Cybook Odyssey).
De Sony e-reader kan je in de winkel kopen en dus ook eens testen, de Bookeen Odyssey is voor zover ik weet vooralsnog alleen via de website van Bookeen te verkrijgen. Beide kosten rond de 150 euro.