Ik ben mijn ontgrendelingspatroon vergeten, en kan niet meer inloggen op m'n mobiel, want nu?

Op mijn htc Magic heb ik net een vergrendelingspatroon ingesteld, maar nu ben ik hem vergeten, en kan niks meer met mijn telefoon, nu is de vraag, wat moet ik nu doen? Ik heb hem net nieuw, dus weg doen is geen optie.

Toegevoegd na 7 minuten:
Heel lief al die reacties, maar hij is niet heel erg nieuw, maar voor mij wel. Ik heb hem van m'n broer gekregen maar ik heb ook geen gebruiksaanwijzing geloof ik meer... Oowh, dit is echt balen! :(

Toegevoegd na 23 uur:
Als ik dat doe, dat ophanghoorntje, dan gaat de scherm van m'n mobiel uit. Dus dat kan ook niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Zet de mobiel uit(om zeker te zijn dat 'ie uit is haal de batterij eruit en doe hem er weer in).

1. Home knop en de terug knop tegelijk inhouden.
2. Nu moet je een keer de rode knop(ophanghoorntje) indrukken.
3. Dan vraagt 'ie ''reset?''
4. Als je het scrollballetje indrukt. Reset je hem als je de rode knop(ophanghoorntje) indrukt annuleer je het.

Toegevoegd na 28 minuten:
Als je dit doet verwijderd hij ALLES van je telefoon. DUS OOK FOTO'S, FILMPJES EN MUZIEK.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Na drie foute pincodes kun je de telefoon ontgrendelen met de puk code die je bij de simkaart gekregen hebt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Misschien niet helemaal goed gelezen; als het een telefoon ontgrendelingscode is: lees de gebruiksaanwijzing, waarschijnlijk kun je een 'factory reset' doen (waarmee alle gegegevens op de telefoon gewist worden...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een vriendin van mij had dat probleem met de samsung galaxy, toen is ze teruggegaan naar de winkel waar ze hem vandaan had en daar hebben ze hem gereset. Ze was wel alles kwijt zoals foto's enzo, maar mis kan je dat doen? Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bel m eens op en kijk of je op die manier uit de vergrendel mode komt. Je kan toch ook inloggen met je gmail acount, bij de galaxy s tenminste wel.