Waarom zie ik mijn foto's uit fotostream niet in iCloud?

Ik heb een iPhone 4 met iOs 5.0.1; mijn gemaakte foto's komen in de fotostream te staan. Ik dacht dat ze net als mijn contacten, agenda en mail vanzelf in iCloud kwamen. maar ik zie ze daar niet staan en weet niet hoe ik ze daar moet krijgen. Ik lees iets op internet over iPhoto. Kan ik dat op mijn pc installeren (geen mac) of werkt dat anders? Ik kom er niet uit.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik geloof dat Fotostream alleen op Mac werkt. Voor de rest zijn er geloof ik wel meer functies als je Windows 7 hebt dan kun je zo een Icloud programma downloaden (alleen Windows 7). Iphoto is alleen voor Mac gebruikers (heb er zelf ook een Mac en Ipod). Je kan ook inloggen op Icloud.com en daar staat al je spul maar niet je foto's.