Een nieuwe manier van berichten typen waarbij je niet meer elke letter afzonderlijk moet selecteren, maar als het ware een lijn moet trekken over alle letters die je nodig hebt voor je woord. De software bepaalt vervolgens welk woord je waarschijnlijk bedoelde.
Nog niet zelf uitgetest maar schijnt een zeer handige manier van smsen te zijn.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.swype.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hoe kan je dat instellen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door lang te drukken op het kader waar de tekst zal komen. Dan krijg je de keuze om een invoermethode te kiezen, en een van de keuzes is swype.
In plaats van iedere letter na elkaar aan te raken om een woord te typen, houd je je vinger op het scherm en 'veeg' je van letter naar letter. Het is even wennen maar het gaat echt veel sneller. Als een woord nog niet in de 'Bibliotheek' van je toestel staat, kun je het toevoegen zodra je het hebt ingetypt op de 'ouderwetse' manier.

Ik weet niet of het menu van de Gio hetzelfde is als de S2 maar het zal niet veel schelen. Op de Galaxy S2 kan ik naar: Instellingen - Taal en toetsenbord. Daar staat onder Toetsenbordinstellingen: Invoermethode selecteren, waar ik Swype kan kiezen. En dan je vanzelf een aantal Swype-instellingen ook nog aanpassen. Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
...dan KUN je vanzelf een aantal... bedoel ik :)