Hoe doe ik iets slepen op de ipad? Zie uitleg.

Hoe versleep ik in safari iets? Ik doe een online spel en daar moet je een item verslepen wil je iets kunnen aanvullen. Echter lukt me dat niet met de ipad. Als ik er op tik, is het wel geselecteerd zeg maar. Maar als ik wil slepen, verschuift de hele pagina. Wie weet raad.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Dit kan niet op de iPad. Als je in safari een sleepbeweging maakt zal hij altij de pagina bewegen. Ook als je iets moet dubbelklikken lukt het niet, dan gaat het namelijk inzoomen.. Helaas maar je zal je items via de pc moeten verslepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke, thanks voor je antwoord! Nu is het geval dat me laptop het net heeft begeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah balen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeg dat :-S

Andere antwoorden (2)

Ik weetniet maar op safari zijn niet echt al te veel games te spelen, omdat je iPad geen Flash ondersteunt, je kan proberen met teamviewer, je PC aan te zetten en zo doende dat spel goed te kunnen spelen. het computerscherm kan je zo op je iPad laten zien&Als je games op je iPad wil spelen.
Als je echt games wilt spelen zou ik toch gewoon App's downloaden op iOS5 op je iPad ;D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit spel werkt in principe wel op de ipad, helaas dan niet met de sleep bewegingen.
Als het niet met een touchmodule is geprogrammeerd dan kan dit niet. Ligt niet aan de iPad maar aan het programma.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar was ik helaas al bang voor.