Ik heb mijn Samsung Galaxy 1 in het water laten vallen krijg ik nu een nieuwe van de verzekering?

Ik heb er met een föhn op zitten blazen maar het mocht nie baten.

Super stom: de telefoon is in de wc pot gevallen.

Het is een Vodafone Garant verzekering en als er schade is loopt dat via Marsh B.V. Postbus 232 3000 AE uit Rotterdam.

Ik ga uiteraard de polisvoorwaarden nog helemaal doorlezen alleen misschien dat één van jullie ervaring heeft op dit gebied?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja ik zal inderdaad als ik jou was eerst je polis voorwaarde door gaan lezen want het kan verschillen
ik zelf heb het 1 keer mee gemaakt ik kreeg wel een nieuwe toestel bel anders met de bedrijf waar jij je mobiel gekocht hebt die kunnen jou ook gelijk vertellen hoe en wat

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal op waterschade krijg je niks terug, heb kook meegemaakt(: