Hoeveel kost de reparatie van een Samsung Galaxy Ace schermpje(het glas)?

Het glas van mijn Samsung Galaxy Ace heeft het helaas niet overleefd, nadat hij overreden is door een auto, maar als ik op internet kijk kom ik bijna overal het lcd scherm tegen, en daarmee is niks mis. Hij doet het nog helemaal alleen is de glasplaat kapot waardoor er allemaal glassplinters op zitten en scheuren er in zitten. Maar omdat ik het zelf niet kan vinden, hoeveel kost zo'n glasplaat, de reparatie, en waar zou dit eventueel kunnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet dat het in Beverwijk ( de zwarte markt ) veel goedkoper is dan in de winkels.. dus als je echt voor goedkoper wilt zou ik als ik jou was een dagje zwarte markt in gaan plannen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Meestal moet je je telefoon terugbrengen naar de winkel, en die kunnen hem dan opsturen naar Samsung.

Meestal kost de reparatie zoveel dat je beter een nieuwe telefoon kunt kopen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had dit ook met mijn Ipod Touch. De Ipod kostte 180 euro, en de reparatie voor het scherm 280 euro bij Apple!