Hoe kan ik bij de app Juno wallet sommige tasks doen? (Zie uitleg)

Ik heb een iPhone 3GS en hij heeft geen flash. Voor Sommige sites waar je de tasks moet doen, heb je flash nodig. Is er nog een manier om die tasks via de computer te doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

De makers van de Apple iPhones hebben voor jou bedacht dat je flash niet nodig hebt... Dit denkbeeld van de dames en heren van Apple is natuurlijk discutabel.

Maar desalniettemin is er geen oplossing voor je iPhone. Dat wil zeggen je kunt geen flash gebruiken/installeren op je iPhone.

Je zult dus de flashcontent moeten bekijken op een computer met Flash.

Helaas.