Wordt beschreven defect vergoed door iPhone proassist verzekering?

Na een debiel avondje stappen is m'n achterkant van m'n iphone4 volledig gebarsten. Als ik zeg dat ik en gestoten heb, ben ik dan m'n eigenrisico kwijt en wordt hij dan wel gerepareerd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hij is ook verzekerd voor het laten vallen, mijn telefoon heb ik in de wc laten vallen en deze is ook gewoon netjes gerepareerd. Ze hebben mij niet eens gevraagd wat er gebeurd was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt
Ik weet niet hoe hoog je eigen risico is?
Maar een nieuwe iPhone 4 achterkant kost 34,95:
http://www.iphonescreen.nl/winkel/index.php/iphone-onderdelen/iphone-4/iphone-4-achterkant-zwart.html

Het vervangen van deze achterkant is super simpel, je draait de onderste twee schroefjes los, en je schuift de achterkant eraf, vervolgens schuif je de nieuwe achterkant er weer op. Duurt letterlijk 2.minuten.

Ik hoop dat je hiermee wat kan.